Monday, 14 December 2015

Sri Lanka: Day 2 and 3

Mám trošku zpoždění s přidáváním příspěvků, tak přidávám vyprávění rovnou za poslední dva dny. :-) Píšeme totiž ještě podrobnější zápisky TADY, tam přidáváme post každý den a je to takovej náš deník, ale i pro rodinu příp. pro budoucí cestovatele na Srí Lanku. :-)

V sobotu jsme se vydali na výlet do nedalekého chrámu Weherehena. Je to největší podzemní komplex, který je uvnitř pomalován příběhy o Budhovi. Místní průvodce nám říkal, že je tam 20 tisíc kreseb! Venku je pak největší socha sedícího Budhy na Srí Lánace, která měří 39 metrů. Na celou prohlídku jsem dostala jejich slušivou sukýnku, abych tam nechodila jenom v kraťasech. :-) A víte, jak jsme tam jeli? No konečně jsme se svezli tuc tucem! :D Byl to kousek, takže to bylo celkem v pohodě, dneska jsme s ním jeli mnohem delší trasu a to byla teprve jízda, ale o tom příště. :-) Jo a večer jsme si zahráli místní hru Carom, je to něco jako kulečník jen na desce, no moc nám to nešlo a nakonec jsem prohrála. :D

V nedělli jsme si přivstali a šli hned ráno surfovat, to byla nádhera. Podívejte, jak vypadá naše pláž. <3

Odpoledne jsme se vydali na trhy v nedalekém městě Matara. Je to celkem větší město, tak je tam pěkný šrumec, hlavně na silnici. Je tam i taková větší ulice s většími obchody, svůj krám tam má i Baťa, ale žádné pražské Příkopy si nepředstavujte. :-) Místní trhy jsou taky zajímavý zážitek. Je tam namačkáno spoustu obchodníků, kteří se mezi sebou překřikují, aby vám něco prodali, ve vzduchu jsou nejrůznější pachy, dost často i ty nevábné. Prodává se tam všemožné ovoce, zelenina, ale i ryby a nejrůznější koření. Nakoupili jsme si nějaká manga, banány a ananas. Kéž by takhle chutnaly i u nás. Pak jsme se šli ještě projít po Matarské "kolonádě", zpátky jsme jeli autobusem a večer až do západu slunce jsme surfovali, nádhera. :-)

Teď už sedíme na terase, popíjíme Arrack s kolou a stahujeme do počítače fotky z dnešního dne. Brzy se zase ozvu s novinkami. Snad vás to moje vyprávění baví stejně jako nás to naše putování. :-) Právě nám spadla do klína ještěrka. :D Jo a čas tady v surf house nám zpříjemňuje i tahle kočičí rodinka. :-)